2013. október 14., hétfő

Gyémánt Virág kosár készítés / Diamond Flower basket

Soha nem készítettem virág kosarat, de olyan helyzetbe kerültem, hogy meg kellett próbálnom.
Férjem szüleinek a 60. házassági évfordulójára szeretett volna a család egy gyémántos virágkosarat. Közösen eldöntöttük, hogy inkább művirágból készítjük mintsem élőből; így megmarad emlékbe nekik.










Már a beszerzésnél megakadtak a dolgok, nem akármilyen virágot kerestem, hanem ami kicsit gyémántos, kicsit csillogós. Sok helyen abba az akadályba ütköztem, hogy minimális rendelés van és mivel nem vagyok kiskereskedő nem igazán szerettem volna olyan nagy tételben vásásrolni.
Több telefon és keresgélés érdeklődés után megtaláltam a legmegfelelőbb boltot ahol kapható volt egy gyémánt jellegű virág is. Bátran ajánlom bárkinek aki bármilyen okból művirágot szeretne venni. Szép és jó minőségű virágokat találtok a Bella Fiori virágüzletben.

Nos amit használtam:

  • Fehér kosár - a Czinege Manufaktura - ban találtam meg a megfelelőt. Nem kifejezettem virág vagy ajándékkosát így nincs füle, viszont jó nagy belső tere
  • Virág:  csillámos magnólia
  • Levél: Leveles Ág
  • szivacs - bármelyik virágostól bezserezhetjük. Én piacon vettem egy virágostól
  • celofán - szintén virágosoknál esélyes, hogy még kapható
  • selyem szalag: 2 m-t vettem. Rövidárú boltban, Röltexben vagy akár Hobby boltokban is kapható
  • Műanyag kristályszerű gyöngyök: Hobby boltokban kapható vagy a Gyöngy Ház ban
  • illetve egy takaró rétegnek megfelelő szalma vagy bármi amit hobby boltban vagy virágosnál be lehet szerezni
Először is a kosarat kibéleltem a celofánnal és szépen belehelyeztem a zöld szivacsokat.
Majd elkezdtem a zöld leveleket belehelyezni szépen körbe.
A legvégén pedig a magnóliákat állítottam bele a szivacsba.

Drótra fűztem fel a kristályszerű műanyag gyönygökből és egy 6 ost illetve egy 0-át formáztam ki a drótok segítségével.

A kosár elejére került a szalag masnira kötve, díszítve egy kis kristályszerű gyönggyel.

A 60-as a kosár tetejére került a virágok közé.

és íme a végeredmény:





Nincsenek megjegyzések: