2013. október 20., vasárnap

Egy késtartó új köntösbe bújtatva / Customized Knife holder

Első alkalommal ismerkedek a decoupage technikával és egész jó barátságnak tűnik.
Az első tárgy amin kipróbáltam ezt a módszert, az a konyhámban már legalább 2 éve csücsülő késtartó.
Egy állítható vagy akár felakasztható késtartó, ami eddig totál beleolvadt a környezetébe, most új köntösbe lett bújtatva.





Amire szükségem volt:
  • Tárgy amit decoupageolunk - jelen esetben a késtartó
  • Decoupage ragasztó.
  • Mintás rizspapír vagy szalvéta
  • ecset és olló


Először is letisztítottam a felületet. Zsír és szennyeződés mentes lett.
Majd előkészítettem a hozzávalókat:

 Kivágtam azokat a mintákat amiket használni szerettem volna és még mielőtt bekentem volna ragasztóval a késtartót, eldöntöttem, hogy hova helyezem a mintákat


Az elrendezés után pedig előbb jött az alapozó decoupage ragasztóból egy réteg.
Rákerült a rizspapír és esettel óvatosan mindig bentről kifele haladva újra bekentem ragasztóval a felületet.

Megvárjuk míg megszárad és utolsó rétegnek jöhet a repesztő lakk.
Én most a repesztő lakkot kihagytam.Megtetszett a végeredmény így ahogy van, és ezért így maradt:


Nincsenek megjegyzések: