2013. szeptember 3., kedd

Családfa és faldekorációs ötletek / Family Tree and wall decoration ideas


Mostanság újra trend lett a fotók kifüggesztése a falra. Családi és portréfotókkal is szívesen díszítem a saját lakásomat is de másoknak is szeretek örömet okozni ilyen összeállításokkal. Legutóbb anyóséknak készítettem egy Családfát amit már bemutattam nektek. Mielőtt a saját készítésű családfámnak nekiálltam volna, sok jó ötletet találtam és ezeket összegyűjtöttem. Az az igazi sikerélmény ha a sok ötletből egy egyedi saját kreativitással teli végeredményt kapunk. Az egész gyűjteményt ezen a linken találjátok: http://pinterest.com/ksimona01/trees-on-the-wall-family-tree-pictures-photo-frame/ a képek forrásaival együtt. Jó ötletelést.

Below you can find some ideas for wall decoration and family trees. Before I made my own Family Tree I collected some ideas that share now with you. The complete collection you can find here



Vinyl Wall Decal Nature Design Tree Wall Decals Wall stickers Nursery wall decal wall art------ tree
Ehhez már nagyobb kézügyesség szükséges vagy falmatricára


Extra Large Family Tree Photo Collage Wall Frame Iron by Intelligent Design, http://www.amazon.com/dp/B0047K24AI/ref=cm_sw_r_pi_dp_nN65qb0JV555P
itt a kerek keretek adják meg az összképet


Great family craft.  The kids would love this #DYI #Familytree #photos  #memories #holiday #giftideas http://www.fotobridge.com
egy nagyobb keretben sok kis keretet is rakhatunk
Family tree with branches...
ez igazán régi hatású a fotók színe és a háttérszín ami ezt a hatást adja



stock photo : RASTER family tree design with frames and autumn leafs.

"Family Tree" idea
Ezt simán lehet szabadkézzel festeni, nem kell sem sablon se matrica

És a legvégén egy kombináció az eddig már kipróbált ötletekből - papír guriga és családfa:
Marmalade.hu - 4 tipp, hogy miért ne dobjuk ki a WC papír gurigát
Ez a kombináció nagy kedvenc. a papírgurigákat szeretem és ez egy újabb felhasználási lehetőség

Nincsenek megjegyzések: