2013. október 20., vasárnap

Papírzsepi tartó decoupge-olva-Tissue paper bin with decoupage technique

Az első "sikertörténettel" párhuzamosan mindjárt 2 tárgyat is decoupage-oltam. A késtartó mellett egy papírzsepi tartót is felöltöztettem. Ezt a papírzsepi tartót már lassan egy éve kaptam a férjemtől. Azért vett egy sima csupasz fa papírzsepitartót, hogy majd kedvem szerint díszítsem fel. Hát ennek most jött el az ideje :)

Amire szükségem volt:
  • tárgy amit decoupage -olunk . jelen esetben a papírzsepi tartó
  • decoupage ragasztó
  • rizspapír vagy szalvéta - itt szalvétát használtam
  • ecsetek és olló




Ezt a felületet nem nagyon kellett tisztítani hisz egy kezeletlen felületről van szó. De azért áttöröltem, hogy ne legyen se koszos se zsíros



Bekentem a decoupage ragasztóval egy rétegben és elkezdtem ráhelyezni a szalvétát. A szalvétának csak a legfelső rétegét használjuk. Nem a teljes szalvéta lapokat használtam, hanem kivágtam azokat a mintákat amik passzoltak. A szalvétára került egy réteg decoupage ragasztó réteg amit belülről kifelé ecsetelve felhelyeztem.

És íme a végeredmény:






Nincsenek megjegyzések: