2013. augusztus 25., vasárnap

Családfa a családnak / Family Tree made for husband's family


Idén különleges ajándékot szántam A férj :) szüleinek. Apósom rég emlegette, hogy vannak olyan kis fa alakú díszek amiken lógnak kis képkeretek és de jó lenne egy ilyenből egy családfát összehozni a szűk családnak.
Ezen felbuzdulva agyaltam egy ideig, hogy családfa kellene de kicsit másképp.
Így született meg az ötlet, hogy minden egyes részét a családfának saját magam rakom össze.
I wanted to give a very nice present for my mother and father in law. I decided to make a fully handmade Family Tree for them.

Amire szükségem volt / All that I needed
  • egy nagyobb képkeret / a bigger photo frame
  • a háttérnek zöld gyűrt papír (egy ajándék csomagolásából maradt) / green paper
  • rengeteg egész kávészem/ a lot of coffee beans
  • lenmag / linseed
  • szezámmag/ sesame seeds
  • apró ágacskák / small branches
  • leveleknek potpourri / for the leaves I used potpourri
  • fényképek/ photos
  • ragasztáshoz hobby ragasztó ami száradás után színtelen lesz / hobby glue
Megrajzoltam a fa formáját a zöld papírra és a kávészemelből kiraktam a fa formáját.
Kiválasztottam a fotók helyét és szabad helyekre ragasztottam a leveleket és az ágakat.
A len- és szezámmaggal kissebb ágakat formáltam még a fotók köré.

I drew the shape of the tree and I have filled it with the coffee beans.
I've chosen the place of the photos and used the free space for the leaves and the small branches.
With the lin- and sesame seeds I made some small branches around the photos.

Íme a végeredmény:
And here is the result:
     

    Nincsenek megjegyzések: