2013. augusztus 26., hétfő

Asztalból éjjeliszekrény/Table makeover: Results are 2 bedsides

A nyaralóban lévő szobánkba készülgetnek az újabb bútordarabok. Egy régi kerek asztalt pakoltunk jobbra balra, egyik szobából a másikba amikor jött az ötlet, hogy éjjeliszekrényt készítek belőle :)

Az asztalt kettévágtam és a lábából is levágtam. Az volt a cél, hogy az asztal közepén található kis pakolórész megmaradjon és onnantól számoltam a lábakat.

Műveleteim: vágás, fűrészelés,  csiszolás, alapozás megint csiszolás még egy alapozás és végül festés több rétegben.

We had a table which was not used at all and having the problem of where to put it. This poor table moved around the house many times. Finally I decided to give him a new life :) The idea was to make a beside from a table.

Ez az első bútor tuningolásom. A bútortuningolásokról bővebben kicsihaznál olvashattok. Tőle én is sokat tanultam. Ezúton is köszönöm ! :)

És íme a munka kezdete és végeredménye képekben

Az eredeti asztal




Praktikus, hogy hozzásimul a falhoz

Egész nagy rakodófelületet kaptunk

Előtte - Utána

Nincsenek megjegyzések: